dissabte, 14 de novembre del 2009

Josep Nadal i Ràdio Ghetto


Fa un mes, Josep Nadal, vocalista de La Gossa Sorda, introduïa en el seu bloc el seu nou programa de ràdio en ràdio pego: Radio Ghetto amb les següents paraules:

"Després de diverses aventures i desventures dins de la ràdio local del meu poble, torne a encetar un nou projecte radiofònic "Ràdio Ghetto". Espere que em perdonen els mestres d'Skalariak per copiar-me miserablement el títol del seu memorable disc, però a banda de ser un homenatge a un dels grups que més m'han marcat em venia al pèl per explicar que és el que vull fer en aquest programa i per què no dir-ho se'm queda una sintonia per al programa excel·lent.Parlaré sobretot de música, de música de veritat, aquella que és molt més que una simple concatenació de sons i sil.labes. Posaré la música que m'agrada i que conec, no sóc cap melòman erudit. A més de parlar de música vull introduir textos, poemes i tots aquells comentaris que em passen pel cap. Sóc conscient que alguns amics em diran que sóc un temerari per tornar-me a ficar en una ràdio de la qual ja m'han expulsat tres voltes i m'ha dut en un parell d'ocasions als jutjats. Però bé Pego, és el meu poble i la ràdio municipal és meua, de tota la gent del poble i em fa fàstic que els quatre polítics mediocres de torn disposen d'ella com si fóra Canal 9.Torne a Ràdio Pego per què crec que malgrat tot continua sent un projecte popular molt interessant i amb una programació variada i participativa, hereva de l'antiga Ràdio Lliure que com a mínim va sentar les bases de que la ràdio és de tots i totes. Tinc molts amics de fa anys en l'emisora i sé que m'ho passaré molt bé. També m'he ficat per què m'he fartat de criticar la música que posen i he decidit passar a l'acció.El progama serà cada dimarts de 8 a 9 de la vesparada, en teoria el podeu escoltar per la xarxa des la web de la ràdio, ara falta que funcione. També tinc idea de penjar els programes per a què ho pugueu escoltar quan us vinga en gana, però encara no sé com fer-ho. Si algú coneix una manera que siga ràpida i debades de penjar un programa radiofònic d'una hora que tinga la paciència d'explicar-m'ho."

Radio Ghetto s'emet tots els dimarts a Ràdio Pego de 8 a 9 de la vespra, però per a aquells desafortunats que no puguin escoltar el programa en directe, Josep ha penjat els programes per descarregar-los.

Cada 4 emissions que Josep pugi, publicaré una entrada en aquest bloc amb els links per descarregar-los. Aquí van els 4 primers:


El primer només es pot escoltar des del goear i està incomplet:
Ràdio Ghetto 1 (6 Oct): http://www.goear.com/listen.php?v=6717117

Ràdio Ghetto 2 (13 Oct): http://www.mediafire.com/?cm0jmnyzyni

Ràdio Ghetto 3 (20 Oct): http://www.mediafire.com/?cm0jmnyzyni

Ràdio Ghetto 4 (27 Oct): http://www.mediafire.com/?2zwydzq2zw5

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada