dijous, 21 de gener del 2010

València Ska...

Com aquí ens agrada tant l'ska, i si és de València, millor, volem dedicar esta entrada per fer-vos descovrir una pàgina excelent per descarregar discs de ska valencià totalment gratuit i legal. La pàgina és diu València Ska i no sols es dedica a possar discs per decarregar legal y gratuitament. També tenen les últimes noticies de l'ska de valència, una agenda per no perder-se cap concert, informació dels grups, mp3, forum, videos, fotos i fins i tot la posibilitat d'escoltar les cançons sense tenir que descarregar-les!

Ara com a novetats teniu per descarregar:
-"Why Rock When You..." de DrJAU with THE PEANUT VENDORS
-"Bola Ocho" de Skaks
-"Physcotropikal" de Contratempo
-"Ska Show" de The Skafeïnats
-"Aci estem" de Skaparapid
-"Obri els Ulls" de Skalissai
-"Showtime" de Desgavell
-"Mira Endevant" de Desgraviats
-"Què Més Dóna?" de Agraviats

Disfruteu de això i més a http://www.valenciaska.net/ i gaudiu de la millor música en valencià!

2 comentaris:

  1. Perdó per tardar en contestar-te, però es que amb unes coses i altres no ho he pogut fer abans.

    La veritat és que no em sones del flickr, però tampoc li he fet molt de cas, la veritat.

    Em faig admiradora teva, sempre amb l'ska Valencià! ^^
    El meu flickr és http://flickr.com/globe-fishworld

    ResponElimina
  2. ei hola! jo no tinc cap sesió al flickr... potser siga el meu company Rai, que també escriu a aquest bloc!

    Moltes gràcies per fer-te admiradora nostra!

    ResponElimina